GRĄŽINIMO TAISYKLĖS
Nedėvėtą, nenaudotą prekę, originalioje būsenoje, tokią pat kokia jums buvo atsiųsta (be jokių dėvėjimo ženklų: makiažo, netikro įdegio, dezodorantų dėmių ir kvapų) galite grąžinti ir išsirinkti kitą, tokios pat vertės, tuo metu esančią mūsų asortimente preke. Jei keičiant prekę susidaro kainų skirtumas, pirkėjas privalo primokėti pardavėjui kainų skirtumą. Jei pardavėjas neturi pirkėjui tinkamos prekės, pirkėjas turi užpildyti laisvos formos prašymą, paaiškindamas, kodėl gauta prekė jo netenkino ir, pageidautina, ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo prekių gavimo grąžinti gautą prekę su pridėta forma. Tokiu atveju pirkėjas atgaus sumokėtą įsigytos prekės kainą.
Pagal ES reglamentus, galite grąžinti gautas prekes per 14 dienų, tačiau mes skatiname klientus grąžinti netikusias prekes, per 1 darbo dieną nuo gavimo.
Pardavėjas atsako už grąžinimo* išlaidas. Jei prekė grąžinama sugadinta – pirkėjas yra atsakingas už bet kokį prekės vertės sumažėjimą.
Suma už grąžintą, įsigytą prekę pirkėjui grąžinama po prekės patikrinimo ir įsitikinimo, kad ši atitinka savo originalią būseną. Pinigai grąžinami bankiniu pavedimu. Jei Jums netiko ar nepatiko bet kokia kita prekė – mes siūlome prekės vertės (kuri buvo sumokėta pirkimo metu) parduotuvės kreditą.
Grąžinimas gali užtrukti iki 14dienų, skaičiuojant nuo prekės gavimo ir patikrinimo, taip pat priklausomai nuo mokėjimo sistemų ir bankų veiklos.
*Grąžinimas vykdomas per OMNIVA paštomatus arba Lietuvos paštą.
Norėdami grąžinti ar pakeisti prekę(-es) paštomatu, susisiekite su mumis – info@rupestingasirdele.lt